با استفاده از مارهای زنده در ایام نوروز صورت می‌گیرد
تابناک: مدیر مجموعه تفریحی، فرهنگی ناژوان گفت: در ایام نوروز 94 مسابقه صفحه‌ای خانوادگی مار و پله با استفاده از مار‌های زنده در مجموعه ناژوان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مرتضی رشیدی با اشاره به اینکه هر ساله در ایام نوروز برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی در مجموعه ناژوان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای ایام نوروز 94 دو ایستگاه ویژه کودکان در مجموعه ناژوان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: از ابتدا تا 15 فروردین ماه جاری دو ایستگاه بازی فکری و ایستگاه کودک ایرانی برای کودکان در مجموعه ناژوان فعال هستند.

مدیر مجموعه تفریحی، فرهنگی ناژوان با اشاره به یکی از برنامه‌های اجرایی مهم و هیجانی اجرایی در این مجموعه تصریح کرد: در ایام نوروز 94 مسابقه صفحه‌ای خانوادگی مار و پله با استفاده از مار‌های زنده در مجموعه ناژوان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای برگزاری این مسابقه از سه مار زنده استفاده می‌شود، ادامه داد: همچنین در هر روز از ایام نوروز یک نمایش خیابانی در مجموعه ناژوان اصفهان برگزار می‌شود.

رشیدی تاکید کرد: از هفته دوم فرودین ماه جاری نیز برگزاری نمایش پرفورمنس با موضوع نوروز در مجموعه ناژوان اصفهان صورت می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار