گزیده خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
تابناک: آقایان مدام به کاهش نرخ تورم مینازند، اما سوال اینجاست چرا کارخانه‌های این کشور خوابیده اند؟ آقایانی که به کاهش نرخ تورم میبالند چرا قفل رکود کارخانه‌های کشور را باز نمی‌کنند؟!.
کد خبر: ۱۵۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 25 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان، حماسه نهم دیماه، انتقاد به تصمیمات اقتصادی دولت و وضعیت حجاب در خودروها از محورهای خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت حجت الاسلام محمدتقی رهبر بود.

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان به نقل از رسانه های ایسنا، مهر و فارس:

رهبر خطاب به دولتمردان تصریح کرد: آقایان مدام به کاهش نرخ تورم می نازند، اما سوال اینجاست چرا کارخانه‌های این کشور خوابیده اند؟ آقایانی که به کاهش نرخ تورم می بالند چرا قفل رکود کارخانه‌های کشور را باز نمی‌کنند متاسفانه کارخانه های این کشور مدام در حال تعطیلی است.

وی با اشاره به رفت و آمد هیئت های خارجی تاکید کرد: متاسفانه پول ها و سرمایه های ایرانی در بانک های خارجی خوابیده است. آقایانی که رفت و آمد هیئت خارجی را می پذیرند، آگاه هستند که قرار است در ایران پنج کارخانه سیگار دایر شود؟

امام جمعه موقت اصفهان به تذکر 100 نماینده خطاب به دولت به دلیل رکود اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: این چهار ریال یارانه را ندهید، ولی نگذارید قیمت ها آزاد شود و جلوی افزایش قیمت ها را بگیرید. متاسفانه دولت مردان نتوانسته اند با مشکلات اقتصادی پخته عمل کرده و آن را مهار کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در فتنه ۸۸ تصور کردند که با حمایت غرب می توانند به نظام اسلامی ضربه وارد کنند، گفت: برخلاف تصورات این گروه، با همراهی میلیون‌ها از مردم ایران و نیز هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب فتنه خنثی و مشت فتنه‌گران برای مردم باز شد.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به دولتمردان برای عدم اعتماد به بیگانگان، گفت: دنیا تنها در امریکا و غرب خلاصه نشده است و باید این نکته را دولتمردان مدنظر قرار دهند که هروز بهانه‌های استکبار در برابر ما بیشتر می شود که با توجه به این وضعیت، باید با عزت و استقلال کامل با آنها برخورد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان به انتخابات و آخرین روز ثبت نام اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه از همه جریان ها و جناح ها به میدان انتخابات پا گذاشته‌اند، اما هنگام انتخاب باید انتخاب اصلح یعنی فردی که به انقلاب، اسلام و خط امام اعتقاد دارد به صحنه بیاید و انتخاب شود. من تاکید می کنم که در تبلیغات و دعوت‌ها حتما آرامش گزینه اصلی باشد.

رهبر با اشاره به میلاد حضرت مسیح (ع) و تبریک آن به مسیحیان و ارامنه کشور و اصفهان، اظهار کرد: ما با مسیحیت هیچ مشکلی نداریم و اگر متاسفانه گاهی عده ای ایجاد ستیز می کنند این اصلا و ابدا نظر اسلام نیست بلکه این یک ایده صهیونیستی است که می خواهد درگیری ایجاد کند. همانطور که همه می دانند حضرت مسیح(ع) به آمدن حضرت محمد (ص) بشارت داده و پیروان آن پیامبر نیز همواره این مسئله را می‌دانند.

وی به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: متاسفانه در اصفهان عده ای از خانم ها در خودروها رعایت حجاب نمی‌کنند و این موجب رنجش برخی افراد در استان شده است که امیدوارم دوستان در امنیت اخلاقی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمی دقت کنند.

وی به ولادت پیامبر اکرم (ص) اشاره و عنوان کرد: همزمان با ولادت پیامبر اکرم اسلام (ص) نشانه‌هایی در جهان ظهور کرد که پیام آن شکسته شدن قدرت‌طلبان و سلطه‌جویان و غلبه حق بر باطل بود.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: یتیم‌‌نوازی، احسان به بینوایان، درستی و امینی، محبت و بندگی از جمله درس‌هایی است که نبی مکرم (ص)‌ به امت اسلامی می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
خداوند سایه پربرکت نخبه هایی مثل شما !!! رو از سر اصفهانی رها کم نکند!! فعلا حفظ حجاب خانم ها از همه چیز مهمتر است!!! بقیه مشکلات رو بی خیال!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
علت این همه وحشت از بدحجابی خانم ها چیست ؟!!چرا تمام فکر و ذهن بعضی ها حول این موضوع بی ارزش میچرخد؟!!
دروغ،تزویز ،ریا، نفاق ،جرم و جنایت، دزدی رشوه ،اعتیاد، فقر و هزاران معضل اجتماعی را رها کرده اید و تمام فکر و ذکر خود را مشغول حجاب خانم ها کردهاید!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار