سینماگردی تابناک در آستانه آغاز زمستان؛
تابناک: شب های پاییزی معروف است به طولانی بودن و دیر گذشتن اما سال که یلدا رسید کم کم آغاز کاهش مدت زمان شب می شود و افول خودنمایی ان برابر روز!
کد خبر: ۱۴۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 20 December 2015
تابناک اصفهان: شب های پاییزی معروف است به طولانی بودن و دیر گذشتن اما سال که به یلدا رسید کم کم آغاز کاهش مدت زمان شب می شود و افول خودنمایی ان برابر روز!

راهکار خوبی که شاید بتواند طویل بودن شب در زمستان را کمتر به رخ آدم بکشاند، سینما رفتن است. البته درست است که بیشتر اصفهانی ها از مشکلات فراوان سینمایی، از کمبود کیفیت سالن ها گرفته تا تعداد فیلم های محدود، مواجه اند اما به قول قدیمی ها کاچی بعض هیچی است و شاید به توان با وجود همه این مشکلات از ظرفیت بالقوه این پرده جادویی برای سپری کردن شب های طولانی و سرد زمستان بهره گرفت تا خودش و سرمایش را بیش از پیش به رخ نکشد.

با توجه به این موضوع در شهر چرخی زدیم تا از برنامه چند سینمای شهر باخبر شویم.

http://cdn.fararu.com/files/fa/news/1393/10/30/185056_444.jpg



سینما سپاهان:

نخستین ساخته نیکی کریمی به نام  "شیفت شب" این روزها در سینما سپاهان اصفهان در حال اکران است؛ این فیلم روایت زنی به نام ناهید است که در خیابانهای تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.
محمدرضا فروتن، لیلا زارع، سحر قریشی، امیرحسین آرمان و ترلان پروانه از بازیگران این فیلم هستند.

به غیر از اصفهانی ها، سینما دوستان شهر گز نیز می توانند این فیلم را در سینما بهار این منطقه در سانس ساعت 16:30 مشاهده کنند.



http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1394/8/4/1296292_129.jpg



سینما ساحل:


1- خیلی از سریال باز ها خاطره خوبی از شخصیت غیاث الدین جمشید کاشانی در سریال نردبان آسمان دارند؛ حالا آن هایی که این نظر سریال باز ها را قبول دارند و با آن ها هم نظر اند می توانند جدیدترین ساخته وی به نام " چهارشنبه 19 اردیبهشت" را در سینما ساحل مشاهده کنند. این فیلم به نوعی نخستین همکاری نزدیک علی جلییوند و وحید جلیلوند است.

البته کاشانی ها هم می توانند این فیلم را در سانس های 12:30 و 20:30 در مجتمع سینمایی کاشان مشاهده کنند.



2- تازه ترین اثر مجید مجیدی که به تازگی از لیست فیلم های اسکار حذف شد، درباره ابعاد پنهان زندگی پیامبر است؛ "محمد رسول الله(ص)" داستان کودکی پیامبر مکرم اسلام است اما قصه از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود، حدود ۲۰ دقیقه زمان حصر پیامبر اکرم (ص) در شعب ابوطالب خواهد بود و سایر صحنه‌ها به صورت فلاش بک قبل از تولد تا مقطع ۱۲ سالگی پیامبر اکرم (ص) است.

با توجه به استقبال گسترده از این فیلم محمد رسول الله در سینما های ساحل(18 و 21)، فرهنگ فولاد شهر (9، 17 و 20/30) و مجتمع سینمایی کاشان (10/30، 12/45، 15/45، 17/45 و 21) نمایش داده می شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/16/3/1834242.jpg?ts=1448516263924

  سینما خانواده:

از کودکاتان حسابی روی اعصابتان است و از شما می خواهد تا وی را به دیدن انیمیشن "شاهزاده روم" ببرید باید برای اجابت خواسته آن به سینما خانواده رفته و داستان زندگی مادر امام زمان(ع) را مشاهده کنید؛ "شاهزاده روم" داستان  دلدادگی بانویی مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با یکی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

با توجه به استقبال گسترده از این فیلم سینماهای سپاهان (سانس 10/30 )، فرهنگ فولادشهر ( سانس 15، 16/30، 18/30 و 20/30) و مجتمع سینمایی کاشان (سانس 10، 13/45، 16 و 19) نیز این فیلم را روی پرده دارند.

http://www.salamcinama.ir/public/images/usrUploader/posterjamedaran.jpg


سینما قدس:

1- اگر دنبال فیلم پرستاره و سوپراستار می گردید "جامه دران" گزینه خوبی است؛ مهتاب کرامتی،باران کوثری،‌ مصطفی زمانی، و پگاه آهنگران در جامه دران داستانی سه اپیزودی درباره یک زن را تعریف می کنند؛ شیرین نام این زن است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

کاشانی ها هم می توانند این فیلم را در سانس های (12/30، 16/30، 20/30) مجتمع سینمایی کاشان مشاهده کنند.

http://www.nikannews.com/wp-content/uploads/2015/08/4sk9_nahang23.jpg


2- جای تعجب است که چرا پس از 200 روز هنوز نهنگ عنبر بر روی پرده سینما قدس است اما با این وجود با توجه با وجود فروش خوب آن، هنوز سالن دوم سینما قدس به همراه مجتمع سینمایی کاشان سانس (20/45) در اختیار این فیلم است.

هنر و تجربه:

گروه سینمایی هنر و تجربه که در سینما سوره اصفهان مستقر است در حال حاضر فیلم های احتمال باران اسیدی، اشیا از آن چه در آینه می بینید به شما مزدیکترند، ماهی و گربه، بازهم سیب داری، تاج محل، خاکستر و برف، دلتا ایکس، ذوب شدن پادشاه، روغن مار و گَس را به نمایش گذاشته است.

در سال جدید هر چند سینماهای فلسطین و ایران به چرخه سینماهای اصفهان بازنگشت اما سینماهای شهرستان های اصفهان فعال تر شد، با توجه به این موضوع به برنامه های این شهرستان ها نیز سری زدیم.

http://ent.emruzonline.com/img/thumbs/original/55ffc5705cec67.75167007.jpg


مجتمع سینمایی کاشان:

مجتمع سینمایی کاشان در سانس های (10/30، 14/30 و 18/30) جدیدترین ساخته یدالله صمدی درباره یک کودک را به نمایش گذاشته است؛ "پدر آن دیگری" نام این فیلم است و حسين ياري، هنگامه قاضياني، بنفشه صمدي، مريم سعادت، افشين نخعي، رامونا شاه، سعيد کريمي،اکبر عبدي،جمشيد مشايخي، ثريا قاسمي و فريده سپاه منصور هنرنمایی می کنند.

پوستر فیلم سینمایی «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، که توسط احمد غلامی طراحی شده است


سینما یاسمین شاهین شهر:

"ارغوان" ساخته زوج جدانشدنی اميد بنکدار، کيوان علي محمدي در سینما یاسمین به نمایش گذاشته شده است؛ داستان این فیلم اینگونه است که یک زن و یک مرد برای شنیدن آخرین قطعه ی ساخته شده ی یک موزیسین مشهور جهانی در شب مرگ او، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. این رویارویی مسیر زندگی هر دوی آن ها را تغییر می دهد.مهتاب کرامتي، مهدي احمدي، شقايق فراهاني، آزاده صمدي و الهام کردا در این فیلم هنرنمایی کردند.

http://cinematicket.org/images/looke-khoshshans.jpg


سینما شاهین طلایی شاهین شهر:

"لوک خوش شانس" با بازی قدرت الله ایزدی، هنرمند معروف اصفهانی این روزها سر از سینما شاهین طلایی شاهین شهر درآورده است. این فیلم با هنرنمایی قدرت‌الله ایزدی ، فتحعلی اویسی و سیاوش خیرابی و به کارگردانی مجید کاشی فروشان ساخته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
عالی بود!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار