140 اثر به بخش نهایی داوری از استانهای تهران، اصفهان، خراسان، گلستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی ،ایلام، بوشهر، کرمان، لرستان، گیلان، اردبیل، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، فارس، البرز و قم راه یافته است.
کد خبر: ۱۴۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 20 December 2015
 به گزارش تابناک ایلام، 140 اثر به داوری نهایی کنگره ملی شعر quotation mark یلدای مرنجاب در اران و بیدگل راه یافتند.
دبیر کنگره ملی شعر quotation mark یلدای مرنجاب quotation mark با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال آثار رسیده به این کنگره گفت : 140 اثر به بخش نهایی داوری از استانهای تهران، اصفهان، خراسان، گلستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی ،ایلام، بوشهر، کرمان، لرستان، گیلان، اردبیل، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، فارس، البرز و قم راه یافته است.
محمد جعفرزاده افزود: آثار ارسالی این کنگره در پنج بخش توصیف کویر و زیبایی هایش(بویژه کویر مرنجاب)،یلدا، آداب و سنن و فرهنگی اصیل ایرانی- اسلامی،مردم، اداب و رسوم و فرهنگ کویر نشینان،فرهنگ و آیین پهلوانی و زورخانه ای و عاشقانه های یلدایی و کویری است.
وی با اشاره به اینکه نتایج نهایی داوری تا 29 آذر مشخص می شود گفت :کنگره ملی شعر quotation mark یلدای مرنجاب quotation mark توسط انجمن ادبی جوان کویر و مجموعه زورخانه ای پهلوان کربلا سوم دی در آران و بیدگل برگزار می شود./پ

منبع: خبرگزاری صدا وسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار