معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت : در آیینی ویژه با حضور سینماگران و فیلمسازان سینمای ایران گروه سینمایی "هنر و تجربه" در شیراز آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۱۴۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 15 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: مهدی امیدبخش، صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در آیین رسمی ویژه ای که چهارشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ١٧ به این مناسبت برگزار خواهد شد با نمایش و نقد و بررسی فیلم «خواب تلخ» همزمان با حضور محسن امیریوسفی کارگردان فیلم و احمد طالبی‌نژاد منتقد، نقد و بررسی فیلم نیز انجام می گیرد.

وی با اعلام اینکه جمعی از دست‎اندرکاران گروه هنر و تجربه و جمعی از سینماگران از جمله شهرام مکری و مجید برزگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، ابراز کرد: برنامه های نمایش فیلم گروه سینمایی "هنر و تجربه"  از ۲۲ آذر با نمایش فیلم های این گروه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس با استقبال تماشاگران آغاز شد.

معاون هنری ارشاد فارس با بیان اینکه روزانه ۳ نوبت نمایش فیلم در این تالار انجام می گیرد، اظهار کرد: پس از ماه ها تلاش با همکاری گروه سینمایی هنر و تجربه این امکان میسر شد که در سه نوبت آثاری به روی پرده برود که در زمره فیلم های خاص قرار می گیرند.

وی ادامه داد: برنامه اکران فیلم های گروه هنر و تجربه در شیراز به نحوی است که در ساعت های شانزده، هجده و بیست هر شب نمایش فیلم در تالار حافظ انجام خواهد گرفت، بدین شکل که هریک از سانس ها به فیلم خاصی و کارگردان مشخصی اختصاص دارد.

شیراز، چهارمین کلانشهر پیوسته به سینمای هنر و تجربه

امیدبخش با اشاره به اینکه شیراز، چهارمین شهری است که به گروه سینمایی هنر و تجربه پیوسته است، افزود: پیشتر این گروه سینمایی در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان تشکیل شد. از این رو، آثار سینمای هنر و تجربه همزمان با شهرهای یادشده اکران می شود.

وی از علاقه مندان به سینمای تجربی و خاص دعوت کرد برای تهیه بلیت تماشای این آثار به پایگاه های اینترنتی www.cinematicket.org   و www.aecinema.ir مراجعه کنند. همچنین این امکان فراهم شده که تماشاگران بتوانند از گیشه ای که در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد تشکیل شده بلیت تهیه نمایند. قیمت بلیت فیلم های گروه سینمایی هنر و تجربه، ۴ هزار تومان است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه آیین افتتاح سینمای هنر و تجربه ۲۵ آذر ماه برگزار می شود، گفت: در این مراسم چهره های محبوب سینما و مسئولان سینمایی کشور به همراه مدیر اجرایی سینمای هنر و تجربه در تالار حافظ به جمع ما می پیوندند.

وی با یادآوری اینکه «خواب تلخ» نخستین فیلمی است که در سینمای هنر و تجربه شیراز به روی پرده رفت، ادامه داد: فیلم سینمایی «خواب تلخ» ساخته محسن امیریوسفی که اکران خود را از دوم آذرماه جاری در گروه هنر و تجربه آغاز کرده با استقبال بسیار خوبی در سینماهای این گروه مواجه شد و در هفته های نخست مهرماه پرفروش‌ترین فیلم این گروه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار