رییس خانه مطبوعات استان؛
رییس خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری دوره‌ی آموزشی «سیر تا پیاز روزنامه‌نگاری» از هفته‌ی آخر آذر و در طول دی‌ماه امسال در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 08 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، رییس خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری دوره‌ی آموزشی «سیر تا پیاز روزنامه‌نگاری» از هفته‌ی آخر آذر و در طول دی‌ماه امسال در ایلام خبر داد.

«عبدالحمید کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: خانه مطبوعات استان ایلام با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه کارگاه‌های آموزشی با عنوان «سیر تا پیاز روزنامه‌نگاری» از 25 آذرماه تا 25 دی‌ماه برگزار خواهد کرد.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام با بیان اینکه آموزش روزنامه‌نگاری شامل 5 دوره 2 روزه خواهد بود، ادامه داد: پنج دوره گرافیک و صفحه‌‌آرایی، روزنامه‌نگاری، تیتر و خبرنویسی، مدیریت رسانه، مدیریت پورتال‌ها و وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی در تاریخ‌های 25 تا 27 آذرماه و 12 روز در آذرماه در روزهای دوم تا چهارم، نهم تا یازدهم، شانزده‌تا هجدهم و بیست‌وسوم تا بیست‌و‌پنجم دی‌ماه برگزار می‌شود.

کرمی افزود: کارگاه گرافیک و صفحه‌آرایی با تدریس «محمود مختاریان» و روزنامه‌نگاری نوین با تدریس دکتر «احسان پوری» تدریس خواهد شد.

وی تصریح کرد: «سجاد ذوالفقاری» از عکاسان خبره‌ی استان در پنج جلسه یک‌روزه عکاسی را به‌صورت تئوری به علاقه‌مندان خواهد آموخت.

رییس خانه‌ی مطبوعات ایلام گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این دوره‌ها به خانه مطبوعات استان مراجعه کنند.

وی از علاقمندان خواست جهت ثبت‌نام به خانه‌ی مطبوعات استان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام مراجعه کنند./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار