کد خبر: ۱۳۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 21 November 2015

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز تقویت جایگاه و منزلت بسیج را ضروری دانست و گفت: بدون تقویت روحیه بسیجی نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف خود موفق نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز شاهد تقویت نیروهای انقلابی با گسترش نام و تفکر بسیج در مقابله با نفوذ دشمنان هستیم که خود ثمره نشر تفکرات بسیج است.

وی افزود: در راستای نام و تفکر نیروی بسیجی امروز در تمام عرصه‌های نظامی، سازندگی و علمی با روحیه ایثارگری در جامعه روز به روز ترویج و گسترش پیدا کرده که موجب رشد و تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری سلامی می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و چشم‌انداز 20 ساله انقلاب اسلامی باید روحیه بسیجی را در خود تقویت کنند؛ چراکه بدون تقویت این روحیه، نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف خود و خودکفایی در عرصه‌های مختلف موفق نمی‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز یادآور شد: امام خمینی (ره) با روحیه بسیجی‌وار حرکت کرد و ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری ایشان، این روحیه را نیز به‌دست آورند.

خضری ادامه داد: امروز بسیج با اقتدار و سرافرازی برای کشور در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی، نظامی و اقتصادی همچون نگین خوش‌رنگی در قلب جهان اسلام با ندای آزادی و عدالت می‌درخشد.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و حضور ملت ایران در پیاده‌روی این مانور سیاسی جهان اسلام، گفت: حضرت امام حسین (ع) آغازگر فرهنگ بسیج و مقاومت برای امت اسلامی بوده و مردم ایران اسلامی هم با الهام از نهضت عاشورای حسینی این روحیه را به‌دست آورده است.

وی در پایان سخنان خود یادآورشد: ملت ایران و تمام مسلمانان جهان برای تجدید بیعت با راه سرخ نهضت امام حسین (ع) و با حضور در مراسم با شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی، راه شهیدان را ادامه داده و عهد و پیمان دوباره‌ای با آنان می‌بندند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار