کد خبر: ۱۲۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 15 November 2015
جسات شورای اداری استان را می‌توان جزو پربارترین جلسات دستگاه‌های اجرایی دانست که همواره برگزاری آن برای اصحاب رسانه و خبرنگاران، سوژه‌های خاصی را دربردارد و از حیث نوع خبرهای منعکس شده نیز همیشه بازتاب خوبی میان مدیران و مردم داشته است.

حضور اصحاب رسانه در جلسات شورای اداری جزو رسوم معمول استانداران مختلف در دوره های گوناگون بوده است و خبرنگاران به نام چشم مردم در این جلسات حضور می‌یافتند.

اما از زمانیکه رسول زرگرپور بروی صندلی استانداری اصفهان نشسته است، جلسات شورای اداری پشت درب‌های بسته به روی خبرنگاران تشکیل می شود و هیچ یک از اصحاب رسانه هیچ‌گاه حق حضور در این جلسات که همیشه جزو حقوق آنها بوده، را ندارند.

استدلال استاندار اصفهان برای عدم اجازه برای حضور خبرنگاران هم در نوع خود جالب است!.

وی استدلال کرده است؛ شاید ما بخواهیم در جلسات شورای اداری سر هم داد بکشیم اما حضور خبرنگاران مانع از این کار می شود یا اگر هم این کار را انجام دهیم اصحاب رسانه حاشیه سازی می‌کنند!!!.

حال با گذشت دو سال از حضور زرگرپور در استانداری اصفهان و برگزاری جلسات شورای اداری به همین سبک و سیاق، باید از آقای استاندار پرسید آیا خروجی این جلسات که به اصطلاح خودتان بدون پرده با مدیران برگزار شده است، توانسته گره ای از مشکلات اساسی استان اصفهان را بگشاید؟!. یا شما این اقدام را برای دروازه بانی خبر در استان اصفهان و عدم آگاهی مردم استان از نحوه عملکرد مدیران انجام داده‌اید؟.

پاسخ پرسش اول با توجه به وضعیت پروژه‌ها، محیط زیست و زاینده رود و نیز جایگاه اصفهان در دریافت بودجه از دولت، که ناگفته خود پیداست اما در جواب پرسش دوم باید گفت؛ مردم اصفهان حق دارند بدانند، کدام مدیران در استان کارآمد و کدامیک ضعف اجرایی دارند چراکه این استان با پول مردم آن اداره می‌شود و مردمی که دود کارخانجات صنعتی و اختلافات بین استانی و قطع جریان رودخانه از شهر به چشمشان رفته است، چرا باید از حق آگاهی و اطلاع از امور استان خود محروم باشند؟!.

آیا استاندار اصفهان آنقدر که ادعای پیگیری امور و مشکلات استان را دارد به همان اندازه نیز به رسالت خبری اصحاب رسانه در اصفهان احترام گذاشته است و توانسته مدیریت شیشه‌ای را در ساختمان آجری استانداری اجرایی کند؟!.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار