تابناک: شهردار سفيد شهر گفت: نبود خیابان‌های استاندارد در سفید شهر یکی از معضلات این شهر هفت هزار نفری است که امیدواریم با توجه ویژه مسوولان این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.
کد خبر: ۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ 11 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اسماعیل شبانی زاده با اشاره به پایان عملیات آسفالت کمربندی سفید شهر اظهار كرد: عملیات آسفالت این کمربندی به طول سه کیلومتر و در مدت یک ماه انجام شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرایی شدن آسفالت این کمربندی بیش از شش میلیارد ریال از محل در آمدهای شهرداری سفید شهر هزینه شده است.

شبانی زاده با اشاره به حل مشکلات زیست محیطی و خطرات ناشی از حرکت تریلرها در خیابان‌های اصلی شهر تصریح کرد: با احداث این کمربندی امنیت مردم سفید شهر در عبور تریلرهای از مرکز شهر تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نبود خیابان‌های استاندارد در سفید شهر یکی از معضلات این شهر هفت هزار نفری است که امیدواریم با توجه ویژه مسوولان این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

شبانی زاده گفت: شهرستان اران و بیدگل تنها شهرستان استان اصفهان است که بین بخش مرکزی آن با مرکز شهرستان جاده مستقیم وجود ندارد و این به معضلی برای مردم برای حل مشکلات اداری روزانه تبدیل شده است.

شبه گزارش ايسنا، هر سفید شهر با هفت هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری مرکز شهرستان اران و بیدگل واقع است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار