سردار فدا:
تابناک: جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: ۳۶هزار نفر در پنج ماه گذشته به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند که تا بعد از تعطیلات نوروز این آمار به ۶۰هزار نفر می رسد.
کد خبر: ۱۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲ 10 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با نزدیک شدن به ایام عید اردوهای راهیان نور آغاز می شود.

وی در بیان اهداف اردوهای راهیان نور افزود: پرکردن اوقات فراغت، استفاده از ظرفیت دانشجویان، رسیدگی به مناطق محروم، کمک به دستگاه های دولتی برای انجام کارهای فرهنگی انجام می شود‌.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بیان داشت: ۱۰ گروه بیست نفره در قالب اردوهای جهادی به استان های چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان و اصفهان اعزام شدند.

وی ادامه داد : راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی است که تاکنون تاثیرات مثبت خوبی داشته است که درقالب بازدید، آشنایی با مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس صورت میگیرد.

فدا گفت: نزدیک به ۳۶هزار نفر در پنج ماه گذشته به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند که تا بعد از تعطیلات نوروز این آمار به ۶۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ۴۵ هزار نفر در قالب اردوهای عمومی ظرفیت داریم که استقبال بیش از ظرفیت است و سه اردوگاه برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: ۵ هزارنفر در قالب اعزام دانشجویان از روز گذشته تا پایان تعطیلات وارد مناطق عملیاتی می شوند که تمهیدات لازم برای بیمه زائران، امنیت در سفر همچون سرعت مطمعنه، کنترل سلامت رانندگان و برخورد با متخلفان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح جمع آوری ماهواره نیز بیان داشت: در این طرح بیش از ۵ هزار دستگاه به صورت داوطلبی از همشهریان جمع آوری شد که نمایشگاهی از آنها فردا در ناحیه بسیج امام صادق (ع) برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار