تابناک: برخی افراد در اصفهان هستند که متن را به حاشیه برده و یا حاشیه‌ها را به متن وارد کرده و اجازه نمی‌دهند کارها روند اصولی خود را طی کنند.
کد خبر: ۱۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ 09 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شنبه همین هفته بود که یکی از اعضای شورای شهر اصفهان سخنانی را پیرامون طرح انتقال آب به سمیرم مطرح کرد و از پشت پرده ها و ماجرای این طرح خبر داد.

وی البته جزئیات این ماجرا تعریف نکرده بود و تنها اشاره ای گذرا و تذکری را خطاب به مسئولان استانی مطرح ساخته بود.

عدنان زادهوش علاوه بر این از باز شدن زاینده رود به عنوان قضیه ای مشکوک هم یاد کرده بود و ابراز خوشحالی در این زمینه را مورد انتقاد قرار داده بود.

تابناک در همان روز طی تحیلی از این صحبت ها خواستار شفاف سازی افرادی که این موضوعات را مطرح می کنند شده بود تا واقعا اگر اطلاعات برخی در این زمینه متقن و شفاف است، بتوان با آن به پیگیری و حل مسئله نائل شد.

استاندار اصفهان در جلسه دیروز خود با خبرنگاران نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد و تیر خلاص را بر این حاشیه ها وارد ساخت.

زرگرپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات روز گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بازگشایی رودخانه زاینده رود و سرگرم کردن مردم برای رسیدن به برخی از اهداف در راستای خارج کردن آب از سمیرم و انتقال آن به رفسنجان گفت: باید توجه داشته باشیم که طی دو دهه گذشته استان اصفهان در بستر توسعه قرار نداشته و دلیل آن را نمی‌توان به بحث برخوردار بودن و یا نبودن دانست.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به دلیل وجود منازعات سیاسی و حاشیه‌های سیاسی که در آن وجود دارد نتوانسته است به توسعه مورد نظر دست یابد، ادامه داد: برخی افراد در اصفهان هستند که متن را به حاشیه برده و یا حاشیه‌ها را به متن وارد کرده و اجازه نمی‌دهند کارها روند اصولی خود را طی کنند.

استاندار اصفهان در خصوص پروژه انتقال آب سمیرم به رفسنجان گفت: اولین مخالف اجرای این طرح استاندار اصفهان بوده است که با ۱۲ دلیل علمی و مستند مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به صورت چراغ خاموش و به دور از لابی و سیاسی کاری در حال برخورد با مراجع مربوط در خصوص اجرای طرح انتقال آب به سمیرم هستیم، افزود: من نیز شایعات زیادی در این خصوص شنیده‌ام ولی همیشه سعی کرده‌ام به دور از حساسیت‌ این موضوع را در عمل پیگیری کنم.

زرگرپور ادامه داد: هیچ پرده‌ای نیست که پشت آن کاری انجام شود و دلیل اینکه در خصوص برخی از پیگیری‌ها حرفی نمی‌زنم این است که راحت‌تر به نتیجه قابل قبول دست یابیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار