شب گذشته اتفاق افتاد/
تابناک: ساعاتی پیش برخی رسانه ها از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای شرکت مسافربری زاگرس در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱ 18 October 2015

به گزارش تابناک اصفهان، ساعاتی پیش برخی رسانه ها از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای شرکت مسافربری زاگرس در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، خبر دادند.

خبرها حاکی از این است که این هواپیما که از تهران به مقصد کیش حرکت می کرد، به علت مشکل فنی اختلال در فشار هوای داخل کابین، در فرودگاه توقف اضطراری داشت.

البته این مشکل بعد از مدتی توسط متخصصان فنی فرودگاه اصفهان برطرف شده و در همان لحظه این هواپیما اصفهان را به مقصد کیش ترک کرد.

برخی از رسانه تأکید داشتند که این هواپیما ساعت 19 در مسیر تهران - کیش به دلیل نقش فنی مجبور به فرود اضطراری شد و ساعت ساعت 20 و 35 دقیقه اصفهان را ترک کرد.

نکته قابل توجه این است که با وجود گسترش خبر این اتفاق در سطح شبکه های مجازی، اطلاعات فرودگاه اصفهان با امتناع از ارائه هرگونه اطلاعات نسبت به علت فرود این هواپیما تأکید داشته که به زودی با رفع مشکل این فرودگاه به مقصد کیش حرکت می کند.

این اتفاق در دو ماه اخیر برای دومین بار رخ داده است، 2 شهریور امسال نیز یک فروند هواپیمای ایرباس 320 خطوط هواپیمایی ایرعربیا به دلیل نقص فنی، در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان مجبور به فرود اضطراری شده بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار