با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان اتفاق افتاد؛
در بیستمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲، آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی و استخر شهدای شهرستان ورزنه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 10 June 2023

در این مراسم سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان حضور داشتند که طی آن، ابتدا چمن مصنوعی ۱۵۰۰ متری در مجموعه ورزشی شهدا افتتاح شد.

این در حالی است که افتتاح مجموعه استخر شهدای شهرستان ورزنه پس از ۱۳ سال و افتتاح چمن مصنوعی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

در ادامه سفر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به اصفهان آئین رونمایی از سالنامه ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد:  آئین رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار و اداره کل را در ورودی ساختمان اداره کل و آئین رونمایی از سالنامه ورزش و جوانان استان را امروز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: کنگره شهدای استان و به ویژه کمیته ورزش که بالغ بر ۱۱۰۰ شهید ورزشکار استان است که به همت هیئت‌های ورزشی، آموزش و پرورش و شهرداری و دیگر سازمان‌های مربوطه، به شکل اجرا در آمده است. 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار