استاندار اصفهان با اشاره به تصویب ۵۰ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان لنجان، تاکید کرد: با زمان‌بندی مشخصی که برای هر مصوبه در نظر گرفته شد انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز اهتمام لازم را برای انجام تعهدات خود داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 01 June 2023

سید رضا مرتضوی اظهار داشت: ۵۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف مانند زیرساختی، طرح نهضت ملی مسکن، نوسازی مدارس و ساماندهی کارگاه‌های مزاحم شهری در سفر شهرستانی به لنجان برای این خطه به تصویب رسید.

استاندار اصفهان، هدف از سفر شهرستانی به لنجان را بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسه های کارشناسی شده در راستای توسعه این شهرستان عنوان کرد.

مرتضوی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مرتبط با شهرستان لنجان، گفت: در این نشست که با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد تعداد قابل توجهی از پرونده متقاضیان که در حوزه‌های مختلف تولید دچار مشکل بودند مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات خوبی برای شهرستان اخذ شد.

وی اضافه کرد: در بخش‌های عمرانی و زیرساختی نیز با برگزاری ۲ جلسه مجزا با بخشداران و رییسان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تصمیم های خوبی گرفته شد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با نخبگان سیاسی و اجتماعی شهرستان لنجان دیدار و گفت و گو داشتیم و از نزدیک و بدون واسطه شنونده چالش‌های شهرستان از زبان آنان بودیم.

بر اساس این گزارش استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان لنجان با اشاره به اینکه دنیای غرب با ابزار رسانه در حال برهم زدن امنیت مردم است، گفت: اما اگر همبستگی دفاع مقدس را در ساحت‌های دیگر هم دنبال کنیم پیروزی از آن ما است.

وی خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که در ۴۴ سال گذشته بطور مکرر در حال جنگ در جبهه‌های مختلف هستیم و دفاع مقدس هم‌چنان ادامه دارد، تنها ساحت آن تغییر کرده است و مردم ما بدون وقفه در حال دفاع در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای هستند.
مرتضوی همچنین در این جلسه بر حفظ اصالت و هویت اسلامی و ایرانی و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار