توسط گشت ارشاد مسئولان انجام شد؛
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در راستای گشت ارشاد مسوولان، تاکنون چند مدیرکل، رییس اداره و فرماندار در این استان بدلیل ترک فعل و عمل نکردن به وظایفشان در حیطه قانون به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 01 June 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مظاهری در جلسه فصلی و مشترک فراجا و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: خدمت‌رسانی به ارباب رجوع، کشف تخلفات مالی و رصد انتصابات نابجا از حوزه‌های فعالیت این ستاد در زمینه گشت ارشاد مسوولان است.

وی تصریح کرد: مُطالبه جدی این ستاد از دستگاه‌های مسوول عمل به وظایف قانونی‌شان است و در این راستا گشت‌ ارشاد برای نظارت بر وظایف قانونی مسوولان دایر شده است.

وی بیان کرد: گشت ارشاد مسوولان بعنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بعنوان اولویت نخست این ستاد با استفاده از آحاد مختلف مردم و تیم‌های نظارتی، در استان تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با اشاره به ظرفیت مردمی این ستاد ادامه داد: ظرفیت‌های مردمی بازویی توانمند برای همه نهادها بویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود که باید ضمن حفظ و حمایت از این ظرفیت‌، نسبت به ساماندهی و پشتیبانی از آنها اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: نیروهای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بسیجی‌وار پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در برنامه‌ها مجاهدت می‌کنند.
حجت الاسلام مظاهری اضافه کرد: نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نگاه هم‌افزا و تعاملی با نیروهای انقلاب در جهت پیشبرد اهداف نظام در مساله امر به معروف و نهی از منکر و مُطالبه‌گری است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تعامل خوبی با نیروی انتظامی بویژه پلیس امنیت اخلاقی و اماکن دارد که این همکاری و تعاملات موجب رسیدگی به بسیاری از گزارش های مردمی در باره هنجار شکنی‌ها در جامعه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار