شرکت عمران شهر جدید بهارستان اصفهان و انبوه‌سازان داخلی، قرارداد احداث چهار هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را امضا کردند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 29 May 2023

احداث چهار هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان، امروز دوشنبه با حضور انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید بهارستان به امضا رسید و قراردادهای منعقده بین آنها مبادله شد.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید بهارستان در آیین امضای این قرارداد، هدف از واگذاری پروژه ساخت چهار هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن به انبوه‌سازان داخلی را علاوه بر رفع گام به گام مشکلات آنها و توجه جدی به شرایط انبوه‌سازان، جلوگیری از تاخیر در زمانبندی اجرای این پروژه ملی اعلام کرد.

حمیدرضا رحیمی گفت: با توجه به زمانبندی کار، ما از اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در بهارستان عقب هستیم و امید است با برنامه زمانبندی جدید و توانایی انبوه سازان داخلی، این عقب ماندگی جبران شود.
وی افزود: مصوبه خوبی از شورای عالی مسکن برای صدور پروانه‌های ساختمانی دریافت کرده‌ایم و برای رفع مشکلات مهندسی و تشدید نظارت‌ها با نظام مهندسی ساختمان جلساتی برگزار کردیم.
رحیمی با اشاره به اجرای مراحل قانونی طرح نهضت ملی گفت: امید است شرکت‌های سازنده، شهرداری و نظام مهندسی با همیاری هم باعث تسریع در اجرای این پروژه ملی شوند.
وی تعداد متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در پروژه مسکن ملی بهارستان را ۱۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در مرحله نخست باید عملیات احداث ۲۰ هزار واحد شروع شود.
محمد شبانی شهردار شهر جدید بهارستان نیز همیاری شهرداری، شرکت عمران و انجمن انبوه‌سازان را برای اجرای مصوبه شورای مسکن را مهم دانست و گفت: یکی از وظایف شهرداری کمک به شرکت عمران برای ارائه خدمات بهتر است و در طرح نهضت ملی مسکن باید به ضعیف‌ترین متقاضیان مسکن توجه کرد.
رییس هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان نیز به مشکلات این حوزه در ۱۱ ماه گذشته اشاره کرد و از شرکت عمران بهارستان خواست تا با سهولت در انجام کارها، به پیشرفت پروژه‌ها شتاب بخشد.
مهدی جعفرپیشه گفت: قیمت‌ها باید واقعی باشد و انبوه‌سازان با کمک شرکت عمران و شورای مسکن بایستی این هدف را پیش ببرند بخصوص اینکه پروژه مسکن ملی استان اصفهان یکی از بهترین پروژه‌هایی است که باید اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار