استاندار اصفهان خواستار شد؛
استاندار اصفهان گفت: فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید تسهیل و در ارائه وام توسط بانک‌ها یک روش واحد و مشخص تعریف شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 27 May 2023

سیدرضا مرتضوی روز شنبه در نود و پنجمین جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: نحوه عملکرد بانک‌های استان در ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این نشست گزارش اقدامات بعمل‌آمده در باره پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان ارائه شد و در باره رفع مشکل افزایش هزینه حق بیمه این پروژه‌ها، میزان تسهیلات پرداخت شده و سهمیه بانک‌های استان مواردی نیز به تصویب رسید.

احداث موتورخانه مرکزی در پروژه‌های بالای ۳۱ واحد طرح مزبور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در باره آن تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه همچنین بر ضرورت تسریع در صدور پروانه ساختمانی(پیش پروانه) و تقسیط هزینه‌ طرح‌های حمایتی قانون جهش تولید مسکن موضوع تفاهمنامه وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی مورد تاکید قرار گرفت.
تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌های عامل به تفکیک طرح‌های خودمالک، گروه ساخت و انبوه‌ساز و سهمیه ابلاغی هر بانک بر اساس تفاهمنامه ابلاغی در نشست امروز شورای مسکن استان مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار