استاندار اصفهان:
اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان با رویکرد امید آفرینی مسولیت اجتماعی و جهاد تبیین در تالار پیامبر دانشگاه اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 21 May 2023

استاندار اصفهان در اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان گفت: در عصر ارتباطات جایگاه و نگاه روابط عمومی‌ها بسیار حائز اهمیت است.

سید رضا مرتضوی با اشاره به ضرورت وجود تدبیر، دقت، هنر و زمان شناسی در روابط عمومی افزود: این بخش مهم دستگاهی باید بهترین ارتباط را با مخاطبان خود در درون و برون سازمان داشته باشند و قبل از شروع هر خدمتی در سازمان‌ها باید پیوست‌های رسانه‌ای تدارک ببینند.

وی گفت: روابط عمومی‌ها از نظر جایگاه رسانه‌ای و سازمانی، پشتیبانی و تجهیزات و توانمندی‌های حرفه‌ای و آموزشی مورد توجه قرار گیرند.

مرتضوی افزود: امروز باید میان مدیران ارشد و مدیران روابط عمومی ها هماهنگی برقرار بوده و پیوست رسانه‌ای برنامه‌ها قبل از شروع تا پایان و حتی بعد از گرفتن بازخوردها وجود داشته باشد و نتایج به مردم هم گزارش شود زیرا در این بخش بسیار آسیب پذیریم و نیاز به کار و تلاش بیشتر داریم.

وی با تاکید بر ضرورت بالا بودن سواد رسانه‌ای مسوولان و تعریف جایگاهی بهتر برای روابط‌عمومی‌ها اظهار کرد: باید برای اقدامات عملیاتی در دوره خاص جنگ رسانه‌ای دشمن آماده باشیم و همه ابزار لازم برای پیکار رسانه‌ای را فراهم کنیم تا دشمن نتواند جلاد را مظلوم و مظلوم را جلاد معرفی کند.

استاندار اصفهان از مدیران روابط عمومی به عنوان طلایه‌داران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی یاد کرد و گفت: سرعت و ظرافت در عصر ارتباطات حرف نخست را می‌زند، امروز جایگاه و شأن حوزه روابط عمومی در این عصر با نگاه راهبردی دنبال می‌شود و اهمیت این موضوع مهم نیز بر کسی پوشیده نیست.

روابط عمومی ها باید از کیان نظام، انقلاب، دولت و دستگاه خودش دفاع کنند

معاون سیاسی استاندار اصفهان نیز در این جلسه از روابط عمومی ها خواست تا اقدامات و زحمات دستگاه‌ها و کارمندان که با حداقل حقوق و امکانات بهترین خدمات را به مردم ارائه می دهند اطلاع رسانی کنند.

به گفته محمدرضا جان نثاری روابط عمومی ها باید از کیان نظام، انقلاب، دولت و دستگاه خودش دفاع کنند.

وی به روابط عمومی ها توصیه کرد که رسانه ها را در خدمت بگیرند و اطلاعات لازم ار دستگاه خود را در اختیار آنها قرار بدهند تا نشر داده شود نه اینکه رسانه‌ها بدنبال روابط عمومی ها بدوند.

وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز خواست تا روابط عمومی ها را جدی بگیرند و بهترین نیرو و افرادی که مردمدار، فهیم و اجتماعی هستند در روابط عمومی بکار گرفته شوند.

جان نثاری در ادامه بر ارتباط قوی روابط عمومی‌ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه ها هم باید برای این سهولت ارتباط اجازه و اختیار لازم را برای بیان و نشر محتوا و دستاوردها به روابط عمومی ها بدهند.

امیدآفرینی، مسئولیت اجتماعی و جهاد تبیین رویکرد اجلاس روابط عمومی هاست

مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: امروز روابط عمومی‌ها با ارتباط نزدیک با مردم نگاه مسئولان را به جامعه و نگاه مردم به مسئول را منتقل می‌کنند.

مجید شمس افزود: در اینکه روابط عمومی‌ها از جنبه‌های مختلف باید ارتقا یابند شکی نیست و ارتقا باید مد نظر مسئولان هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که به مطالبات همکاران‌مان در مجموعه روابط عمومی‌ها رجوع می‌کنیم متوجه می‌شویم پس از گذشت سالیان بسیار، مطالباتی که در گذشته بوده وصول نشده است.

شمس گفت: پیگیری خواسته‌‌های مدیران و مسئولان مجموعه‌های روابط عمومی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به شعار اجلاس مدیران روابط عمومی استان، اظهار داشت: امیدآفرینی، مسئولیت اجتماعی و جهاد تبیین به عنوان شعار و رویکردهای اصلی برای این اجلاس در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار