نخستین نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهاده ها با حضور 64 مشارکت کننده برگزار میشود.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 15 May 2023

این نمایشگاه با مشارکت فعالان اقتصادی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، یزد، فارس، مازندران و آذربایجان غربی از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز به کار خواهد کرد.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهادها ساخت سازه گلخانه، تجهیزات گلخانه، بستر کشت، انواع بیل کشاورزی، تولید لوله و اتصالات آبیاری، دستگاه تصفیه آب، تولید کننده ورق‌های ژئوممبران، نوارهای قطره‌ای آبیاری، تولید وعرضه محصولات و نهاده‎های کشاورزی و پهپادهای کشاورزی است.

براساس هماهنگی‌های انجام شده در طول زمان برگزاری این نمایشگاه پنج کارگاه آموزشی با موضوعات آشنایی با فناوری ساخت سازه‌های ارتفاع بلند گلخانه‌ای، گلخانه هوشمند و بهینه سازی مصرف آب و انرژی در گلخانه‌ها، توسعه پایدار گلخانه‎ها و کشاورزی هوشمند، آشنایی با سایبان و توری باغات (نت هاوس) و سطوح تکنولوژی در گلخانه با حضور کارشناسان و گردهمایی اعضای انجمن گلخانه سازان با مدیران وزارت جهاد کشاورزی و صمت برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی، نهاده‌های آبیاری و پهپادهای کشاورزی آیفارم اصفهان از 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه در ساعت بازدید 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان و فعالان صنعت گلخانه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار