مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تندبادلحظه‌ای برای ۲ روز آینده شرق و شمال اصفهان را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 13 May 2023

منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه از سه شنبه تا پنجشنبه هفته گذشته شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی استان بودیم، اظهار داشت: ما در فروردین و اردیبهشت ماه بارش مؤثری را نداشتیم اما طی دو روز هفته گذشته بارش‌های مقطعی منجر به کاهش دما شد.

وی با بیان اینکه به دنبال ورود این سامانه بارشی به استان تندباد لحظه‌ای و بارش‌های ناگهانی را شاهد بودیم، ابراز داشت: سرعت باد در مناطقی از استان از جمله خوانسار و شرق استان تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت نیز ثبت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: گرد و غبار در مناطق شرق استان باعث اختلال در تردد شد و مشکلاتی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بارش رگبار نیز در شهرهای اصفهان و قهجاورستان و شرق استان منجر به آبگرفتگی منازل و معابر شده است، افزود: در شهر قهجاورستان حدود ۱۵ منزل دچار آبگرفتگی شد ضمن اینکه در شرق استان نیز شاهد آبگرفتگی پل‌ها بودیم.

شیشه فروش با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی فردا و پس فردا سامانه جدیدی وارد استان می‌شود که به دنبال آن وزش باد شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای را خواهیم داشت، ابراز داشت: در مناطق جنوب و شرق استان شاهد فعالیت کانون‌های گرد و غبار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۱۹۶ میلیمتر میانگین بارش در استان اصفهان ثبت شده است، گفت: در ۱۱ ایستگاه استان از جمله در شرق و شمال استان شاهد کاهش بارش‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار