مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌های دهه کرامت در پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 10 May 2023

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در نشست با مصطفی حجه‌فروش،دبیر کانون‌های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به نزدیک شدن دهه کرامت و اعلام برنامه‌های این سازمان گفت:ترویج فرهنگ نیکوکاری در راستای کمک به علاقمندان به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین توجه به زائران سفر اولی که تا کنون به مشهد مشرف نشدند یا افرادی که توانایی مالی برای رفتن سفر ندارند، از مهمترین موارد مطرح شده همکاری کانون دفتر خدمت رضوی استان و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برای دهه کرامت امسال بود. 

ابوالفضل توکلی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه و همچنین میز خدمت با حضور سایر اعضای کانون عرصه خدمت در پایانه‌ها در دهه کرامت ویژه مسافران پایانه‌های اصفهان مستقر خواهد شد، افزود: با توجه به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در دهه کرامت؛ غرفه عفاف و حجاب و برنامه ویژه استقبال از دختران نیز برگزار می‌شود.

او گفت:کانون تخصصی خدمت رضوی زیارت در پایانه کاوه اصفهان مستقر است، زیرا انجام سفر‌های زیارتی زائران و مسافران به مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیشتر از طریق پایانه‌های شهرداری اصفهان به‌ویژه پایانه کاوه انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به آغاز دهه کرامت در جهت اجرای برنامه مشترک با شهرداری اصفهان و کانون خدمت رضوی استان ویژه برنامه زائران سفر به مشهد مقدس تحت عنوان «رونمایی از موکب و چایخانه حضرت رضا (ع)» در پایانه کاوه به‌منظور بدرقه زائران مشهد مقدس در سفر‌های شرکت‌های مسافربری برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار