سرپرست بیمارستان شهید سلیمانی ورزنه گفت: این بیمارستان با ۳۲ تخت، جمعیت یکصد هزار نفری شهرستان‌های شرق اصفهان یعنی ورزنه، کوهپایه، جرقویه و هرند را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 08 May 2023

علیرضا فاضلی اضافه کرد: بیمارستان تخصصی شهید سلیمانی ورزنه، ۳۲ تخته است که کلنگ آن هشت سال پیش بر زمین زده و در یک سال گذشته تکمیل شد.

وی با بیان اینکه از یک هفته گذشته بطور آزمایشی نزدیک به ۹۸۰ بیمار در این بیمارستان ویزیت شدند، اظهار داشت: تا پیش از این بیماران شهرستان های شرق اصفهان در درمانگاه شبانه‌روزی توسط پزشک عمومی ویزیت می شدند و برای دریافت درمان‌های تخصصی به نزدیکترین بیمارستان در نایین با فاصله ۸۵ کیلومتر یا بیمارستان فارابی با ۱۱۰ کیلومتر مراجعه می کردند به همین دلیل ساخت بیمارستان شهید سلیمانی در ورزنه از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار بود.

سرپرست بیمارستان شهید سلیمانی ورزنه خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته از ۹۸۰ بیمار ویزیت شده، بالغ بر ۱۶۰ مورد ویزیت تخصصی و مابقی ویزیت پزشک عمومی و ماما شدند.

فاضلی ادامه داد: همچنین در یک هفته گذشته ۷۰۰ مراجعه به اوژانس بیمارستان، ۶۰ نفر بستری، ۴۷۷ نفر سرپایی و ۱۰ اعزام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان شامل بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی، زنان، دیالیز، اورژانس، مامایی و نوزادان، کلینک های تخصصی و پاراکلینیک است، گفت: این بیمارستان مجهز به دستگاه های رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن، آزمایشگاه و داروخانه نیز است که مشغول ارایه خدمت به بیماران هستند.

وی افزود: ۱۴ اردیبهشت جاری نیز نخستین زایمان طبیعی در بیمارستان شهید سلیمانی ورزنه انجام و یک نوزاد پسر از مادر ۳۳ ساله مبتلا به دیابت متولد شد.

بیمارستان شهید سلیمانی در شهر ورزنه و به مساحت ۱۴ هزار متر مربع احداث شده و توسط خیران به دستگاه اکو و تست ورزش مجهز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار