مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: تردد خودروهای ورودی در جاده‌های شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در این استان از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان روز سوم فروردین امسال در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش یافته‌ است.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 24 March 2023

فرزاد دادخواه افزود: ۱۲ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۵۷۰ وسیله نقلیه از بیست و چهارم اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال در جاده‌های این استان تردد کردند.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۱۶۲ هزار و ۹۵۱ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان اصفهان وارد و یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۱۹۴ دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های آن خارج شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۶ و ۵ درصد افزایش یافته ‌است.

وی اضافه کرد: در سومین روز از فروردین امسال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۸۲۶ مورد تردد خودرو در جاده‌های این استان به ثبت رسیده است.

دادخواه با بیان اینکه این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است، خاطر نشان کرد : در این روز ۱۲۷ هزار و ۹۶۲ خودرو وارد استان شده و ۱۳۴ هزار و ۵۶۷ خودرو خارج شده است.

وی بیان کرد: محورهای - بهارستان و بالعکس، اصفهان- فولادشهر و بالعکس، آزادراه قم - کاشان و بالعکس بعنوان پر ترددترین محورهای استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: بیشترین تصادف‌های در راه‌های استان بدلیل رعایت نکردن سرعت مجاز و رانندگی در حالت خواب آلودگی بوده و بیشترین موارد علت فوت افراد بدلیل نبستن کمربند ایمنی اتفاق افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار