مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۸۶ پرواز ورودی و خروجی به صورت فوق العاده (ویژه) برای ایام نوروز سال ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بر قرار شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 22 March 2023

ابوذر ضیایی اظهار داشت : ۲۴ پرواز ورودی و خروجی فوق العاده (ویژه) در مسیرهای خارجی و ۶۲ پرواز ورودی و خروجی فوق العاده در مسیرهای داخلی از ابتدای فروردین سال ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.

وی افزود: این پروازها در مسیرهای داخلی مشهد، تهران و کیش و در مسیرهای خارجی دبی، نجف و دالامان ترکیه انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: نمایشگرهای ایستاده اطلاعات پرواز پیش از تعطیلات عید نوروز در ترمینال‌های پروازی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان توسط واحد فناوری اطلاعات نصب و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات نوروزی در این فرودگاه اضافه کرد: نورپردازی و بهبود روشنایی محوطه فرودگاه با نصب چراغ‌های پارکی روبروی ترمینال داخلی و تعویض پرژکتورهای برجهای نوری انجام شد.

ضیایی با اشاره به ویژه برنامه‌های شاد و متنوع فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲، افزود: اجرای گروه سرود یاوران آفتاب، حضور حاجی فیروز بین مسافران، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به مسافران و پذیرایی همزمان از حاضران در ترمینال پروازهای داخلی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار