۱۵۰ آتش نشان در دو شیفت کاری به همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک تا ۱۵ فروردین فعال هستند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 20 March 2023

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: این آتش نشانان ۲۴ ساعته در این مجموعه گردشگری مستقر هستند و از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۷:۰۰ وظیفه خود را تا ۱۵ فروردین انجام می‌دهند.
آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی افزود: آتش نشانان در نقاط مختلف شهر همچون باغ فدک، کوه صفه و بخش غواصی آماده باش هستند.
وی گفت: به‌غیر از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که در هر روز حدود ۲۲۰ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۱۵۰ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند
مطلبی افزود: در کوه صفه نیز هر روز ۲۰ نیروی آتش‌نشان آماده‌باش حضور دارند و پنج خودرو و یک موتورسیکلت نیز در دسترس است که تعدادی از آن‌ها از شیفت ایستگاه شماره سه (خیابان حکیم نظامی) و ایستگاه شماره ۱۲ (خیابان هزارجریب) و تعدادی نیز در مکان کوه صفه مستقر هستند ..
وی گفت: در بخش غواصی نیز سه دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی، به‌صورت گشت ویژه در حاشیه زاینده‌رود و هر روز ۲۳ نفر نیز آماده غواصی و امدادرسانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار