ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۲ و ماه رمضان اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 19 March 2023

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور در ایام نوروز و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۳۰ میزبان گردشگران خواهد بود.
مهدی قائلی افزود: ساعات کاری مجموعه هیجان‌انگیز باغ خزندگان، موزه منحصربه‌فرد صدف‌ها و نرم‌تنان و باغ گیاهان استوایی نیز هر روز از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و روز‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ تعیین شد.
وی گفت: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب نیز می‌توانند در روز‌های عادی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰ از مجموعه آکواریوم استفاده کنند.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: مجموعه شهربازی و کارتینگ ناژوان نیز هر روز و حتی در روز‌های ماه مبارک از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ پذیرای خانواده‌ها خواهد بود.
قائلی گفت: ساعات کار تله‌سیژ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب خواهد بود.
وی با اشاره به ساماندهی و بهینه‌سازی پارکینگ‌های ناژوان گفت: برای رفاه حال شهروندان و گردشگران مجموعه پارکینگ‌های شش‌گانه ناژوان همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ میزبان گردشگران است.
تمام مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول ایام نوروز به جز سیزدهم فروردین (روز طبیعت)، پذیرای شهروندان و گردشگران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار