نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان نکا ۴۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بحث آب شرب هزینه کردیم و پایان بودجه ۱۴۰۲ معضلات آب شرب در شرق استان به پایان خواهد رسید
کد خبر: ۱۰۹۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ 20 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا شریعتی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۷ اسفند ماه در آخرین نشست خبری خود در سال ۱۴۰۱ با اصحاب رسانه شرق مازندران در دفتر ارتباط مردمی شهرستان نکا، اصحاب رسانه را ناظر بر رفتار مدیران کشور دانست و اظهار کرد:

توقع مردم تلاش نمایندگان مجلس برای رفع چالش های موجود در حوزه انتخابیه است، شهرستان نکا ۱۲۰ هزار نفر، بهشهر ۱۸۸ هزار نفر و گلوگاه ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

وی ضمن ارائه گزارشی کلی از اقداماتی که در حوزه های مختلف به عنوان معضلات عمومی شناخته میشوند، افزود: در راستای رفع معضل آب شرب در نکا عملیات تامین آب شرب این شهر با اخذ و جذب اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از مجلس آغاز خواهد شد، همچنین با بهره برداری از مجتمع هزارجریب که نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشت، ۱۱ روستا از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان نکا ۴۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در بحث آب شرب هزینه کردیم، خاطرنشان کرد: پایان بودجه ۱۴۰۲ معضلات آب شرب در شرق استان به پایان خواهد رسید، طی سه سال گذشته در حوزه آب شرب نیز ۸۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای مردم شرق مازندران هزینه شد.

شریعتی با اشاره به افزایش راندمان تولید و پایداری در شبکه برق منطقه‌ای اظهار داشت: چهار واحد جدید در نیروگاه شهید سلیمی نکا در حال احداث است که با وارد شدن این واحدها، نیروگاه نکا به مدار تولید می‌رسد.

وی افزود: خوشبختانه این واحدهای جدید کاملاً گاز سوز هستند و شرایط استفاده از مازوت به عنوان سوخت جایگزین به حداقل کاهش می‌یابد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدالت در توزیع اعتبارات سه شهرستان لحاظ شده است، تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیتی و میزان پروژه‌ها در سطح شهرستان‌های شرق مازندران توزیع اعتبارات به صورت عادلانه انجام شد.

شریعتی گفت: در حوزه‌ی توسعه‌ی راه‌های روستایی از قبیل آسفالت و بهسازی در مجموع ۱۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که به مراتب سهم شهرستان بهشهر ۸۸ میلیارد، نکا ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ و گلوگاه ۲۳ میلیارد است.

وی اجرای طرح نهضت مسکن ملی را گامی مؤثر در ارتقای اشتغال جوانان یاد کرد و بیان داشت: رونق تولید مسکن در سطح شهرها به مراتب شرایط اشتغال جوانان را مهیا میکند و همچنین نرخ بیکاری را کاهش می دهد.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه بنیاد مسکن پروژه طرح هادی روستایی در بهشهر ۱۹ پروژه با صرف اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی، در گلوگاه ۹ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و در نکا ۳۷ پروژه با صرف هزینه ۴۱ میلیارد تومان در مجموع ۷۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه داشت.

شریعتی در ادامه به حوزه بهداشت و درمان منطقه شرق مازندران اشاره و بیان کرد: ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار در بخش بهداشت و درمان سه شهر بهشهر، نکا و گلوگاه هزینه شد که در همین راستا با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) و بوعلی در شهرستان نکا از عقب افتادگی در این حوزه خارج شده و حتی بالاتر از سطح نرمال کشور قرار می‌گیریم.

وی متذکر شد: ۱۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ارتقای داده‌ها و زیر سازی حوزه فناوری و مخابرات در سه شهرستان شرق مازندران هزینه شد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه گازرسانی کار ۱۲ روستا با هزینه ۴۰ میلیارد تومانی به پایان رسید و در سه شهرستان گازرسانی ۸۰ روستا با صرف ۱۹۲ میلیارد تومان انجام شد.

خبر: الهام زارعی 

 

 

معضلات آب شرب شرق مازندران به پایان خواهد رسید  
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار