کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارش‌زا به استان از روز سه‌شنبه یکم فروردین خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری تا سوم فروردین اکثر مناطق اصفهان را فرا می گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 18 March 2023

آسیه آقایی با اشاره به نفوذ سامانه‌ی بارش‌زا از روز سه‌شنبه یکم فروردین ماه به استان اصفهان، اظهار داشت: فردا یکشنبه و روز دوشنبه در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر در مناطق غرب استان و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا اوایل روز پنجشنبه سوم فروردین ماه، بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ (در ارتفاعات بارش برف) مه‌رقیق گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد شرق گردوخاک محلی انتظار می‌رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شدت بارش در روز سه‌شنبه در مناطق غربی و روز چهارشنبه در نیمه‌ی شمالی استان خواهد بود و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای سه درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار