فعالیت گردشی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در اصفهان لغو شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 23 January 2023

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان از حالت گردشی خارج شد و به روال عادی و با تمام ظرفیت بازگشت.
بهمن علیپور افزود: هفته گذشته فعالیت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در استان اصفهان برای صرفه‌جویی در مصرف گاز شهری و تامین گاز بخش خانگی، به حالت گردشی درآمده بود، اما از شنبه این هفته این نحوه فعالیت متوقف شد.
وی افزود: لغو شدن طرح چرخشی فعالیت جایگاه‌های سی ان جی با هدف ارائه گاز طبیعی فشرده به عنوان سوخت پاک و کاهش آلودگی محیط زیستی اجرا شد.
علیپور با اشاره به اینکه هفته گذشته فعالیت جایگاه‌های سوخت سی ان جی استان به حالت گردشی و با ظرفیت ۵۰ درصد جایگاه‌ها درآمده بود، گفت: در زمان حاضر همه این جایگاه‌ها در استان با تمام ظرفیت درحال فعالیت هستند.
وی به فعالیت بیش از ۱۶۰ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم با همه جایگاه‌ها برای فعالیت کامل از روز جمعه گذشته انجام شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف مدیریت مصرف گاز از روز جمعه ۲۳ دی امسال به‌صورت گردشی در آمده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار