مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در فاز سوم آرامستان باغ رضوان برای تأمین برق مورد نیاز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های در حال احداث، از انرژی پاک استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 26 November 2022

علی حاجیان اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان به استفاده از انرژی‌های پاک تاکید دارد، به همین منظور در راستای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید انرژی پاک، احداث مجموعه‌ای با ظرفیت ۲۰ کیلووات با استفاده از فضای موجود در دستور کار سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان قرار گرفت و اجرایی شد.

وی افزود: احداث مجموعه ۲۰ کیلوواتی آرامستان در راستای تحقق پدافند غیرعامل و تأمین برق اضطراری ساختمان در مواقع بحرانی پیش‌بینی شده است که برای آغاز در سال ۱۴۰۱ می‌تواند گام مؤثری باشد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: در صدد هستیم این قبیل اقدامات در آینده نیز ادامه‌دار باشد و بتوانیم برای توسعه این انرژی از فرصت‌ها استفاده کنیم تا برق مورد استفاده آرامستان نیز از این طریق تأمین شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در فاز سوم باغ رضوان، تصریح کرد: در فاز سوم در نظر داریم برای تأمین برق مورد نیاز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های در حال احداث از انرژی پاک استفاده کنیم زیرا با امکانات موجود در آرامستان این بستر وجود دارد.

حاجیان ادامه داد: اکنون با سازمان مشارکت‌های شهرداری اصفهان بخشی از این پروژه احداث شده است، اما برای توسعه آن به کمک بخش خصوصی نیاز داریم تا بتوانیم این رقم را به ۱۰۰ کیلووات انرژی ارتقا دهیم.

وی گفت: موضوع انرژی پاک می‌تواند برای توسعه شهر سودمند باشد و آرامستان باغ رضوان باید در کنار تمرکز بر وظیفه اصلی این سازمان که دفن متوفیان است، مسئله انرژی پاک را نیز در برنامه‌های خود قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار