جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ گروه سازندگی به ثبت رسیده و افراد با توانمندی‌های مختلف برای خدمت به محرومان به صحنه آمده‌اند و بسیج در ۶۰۰ روستای استان طرح جهاد آبرسانی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 25 November 2022

سردار مرتضی عمومهدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: فرمان امام(ره) برای تشکیل بسیج، فراتر از تصمیم‌گیری یک انسان عادی بود و به فرموده مقام معظم رهبری نشان از اراده الهی در این تصمیم است.

وی با اشاره به تعابیر امام(ره) در خصوص بسیج افزود: اگر تدبیر حضرت امام(ره) برای تشکیل بسیج نبود ابرقدرت‌ها اجازه دنبال کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نمی‌دادند و مسیرما برای تحقق تمدن اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شد.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان تصریح کرد: در طول 43 سال گذشته دشمنان نظام و اسلام به صورت روزانه در حال طراحی توطئه علیه کشور هستند اما بسیج چشم طمع دشمنان را کور کرد، مقابل دشمنان ایستاد و در کنار سایر نیروهای مسلح محکم و استوار پای کار انقلاب ایستاده است.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری درخصوص بسیج متذکر شد: بسیجی‌ها کسانی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی از همان روزهای اول با گذشت از جان خـود با دست خالی در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند و دشمن در رسیدن به اهداف خباثت‌آلود خودش ناکام ماند انقلاب ایستاده‌اند و پای کار نظام قیام می‌کنند، عزم راسخ داشته و درصحنه ایستادگی و مقاومت کرده و هیچ ادعایی ندارند و از مال و وقت خودشان برای فعالیت‌های مختلف مجاهدت می‌کنند.

عمومهدی با بیان اینکه بسیاری از خواص در اغتشاشات اخیر سکوت معنادار داشتند و دلایلی آوردند تا حرفی نزنند و سکوت کنند، گفت: بسیجیان از همان روزهای اول با گذشت از جان خـود با دست خالی در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند و دشمن در رسیدن به اهداف خباثت‌آلود خودش ناکام ماند.

وی با بیان اینکه بسیج یک الگوی باورپذیر از تحقق مردم سالار و مشارکت مردم است و هم زمینه‌ساز تحقق مردم سالاری دینی است، یادآور شد: بسیج یک نیروی انقلابی است که از دل مردم جوشیده و پای انقلاب ایستاده است و گوش به فرمان ولی‌فقیه دارد و بسیاری از هزینه‌های آن توسط خود مردم تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار