شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو طی روزهای ۳ تا ۶ آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و در متراژ ۱۵ هزار متر مربع شامل فضای سربسته و روباز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹ 20 November 2022

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو پس از ۳ سال وقفه در اصفهان برگزار می‌شود. آخرین دوره برگزاری این رویداد نمایشگاهی در سال ۱۳۹۷ انجام و پس از آن امکان برگزاری این عنوان نمایشگاهی در اصفهان امکان‌پذیر نشد.

در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو حضور شرکت‌های خودروسازی از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن، خودروسازی فردا، آرین پارس موتور، زامیاد، دیار خودرو، شایان دیزل، آریا دیزل و مجتمع صنعتی پیلسان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین شاهد مشارکت ۱۰ استان شامل استان‌های تهران، اصفهان، سمنان، البرز، فارس، لرستان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین در نمایشگاه صنعت خودرو خواهیم بود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده در روز نخست نمایشگاه امکان بازدید از محیط نمایشگاه‌ به صورت ویژه برای خبرنگاران کشوری و استانی امکان‌پذیر خواهد بود؛ همچنین رونمایی از محصولات جدید خودرویی نیز انجام می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های خودروسازی با توجه به فضای باز نمایشگاه امکان تست محصولات جدید را در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو فراهم کردند و بازدید کنندگان می‌توانند پس از هماهنگی‌های لازم با خودروهای جدید رانندگی کنند.

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو طی روزهای ۳ تا ۶ آذرماه در ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان و عموم شهروندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار