پیکر پاک شهدای مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در اصفهان تشییع شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 20 November 2022

پیکر مطهر سه شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدا تشییع شد.

مردم در این مراسم خواستار برخورد قاطع و بازدارنده دستگاه قضایی با عوامل تروریستی اصفهان و آشوبگران شدند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان بر پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت نماز اقامه کرد.

محسن حمیدی و محمد حسین کریمی دو تن از نیرو‌های بسیج و سرهنگ اسماعیل چراغی از نیرو‌های انتظامی شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان در جریان عملیات تروریستی در منطقه خانه اصفهان هدف گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

شامگاه چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان در پی فراخوان گسترده ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش نیرو‌های حافظ امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان حضور پیدا کردند که از سوی تروریست ها هدف قرار گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان در این مراسم گفت: ما اهل مماشات و سازش با دشمن نیستیم و با عوامل تروریستی و کسانی که می خواهند امنیت را به چالش بکشانند به شدت برخورد می کنیم.

سردار سرتیپ مجتبی فدا افزود: دشمن به دنبال یارگیری از عناصر خود فروخته و معاند از داخل و خارج از کشور است و به آنان اخطار می دهیم صبر و حوصله مردم و نیروهای حافظ امنیت حدی دارد و با کوچک ترین اشاره مقام معظم رهبری ملت به میدان می آیند و طومار آنان را در هم خواهند پیچید.

وی با با بیان این که دشمنان از پیشرفت ها به هراس افتاده اند، گفت: دشمنان با آشوب و اغتشاش به دنبال کند کردن رشد علمی کشور هستند اما این مسیر با تمام کارشکنی ها و دشمنی ها ادامه می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار