مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با آغاز فصل پاییز و قرار گرفتن در آستانه فصل زمستان ساعت کار جدید اماکن تفریحی و گردشگری تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به منظور بهرهمندی هرچه بیشتر مخاطبان و گردشگران مطابق با این فصل‌ها تعیین شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 19 November 2022

سعید ساکت پیرامون ساعات کار پاییزی و زمستانی اماکن تحت مدیریت این شرکت اظهارداشت: با توجه به آنکه اکنون در فصل پائیز و در آستانه فصل زمستان قرار گرفته‌ایم، نحوه استقبال مخاطبان از پهنه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شرکت توسعه سپاهان به فراخور فصل و شرایط خاص آب‌وهوایی متفاوت است.
وی افزود: پیرو ارائه خدمات هدفمند و متناسب با فصل به گردشگران و شهروندان اصفهانی، ساعت کار جدید، ویژه فعالیت ابرسازه‌ها و ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری کلانشهر اصفهان تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون ساعت کار جدید ابرسازه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان از تاریخ 27 آبان 1401، اظهارداشت: تله‌کابین صفه از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 15 الی 22 و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 22 و تله‌سی‌یژ ناژوان در روزهای شنبه تعطیل و در سایر روزهای هفته از ساعت 10 صبح الی غروب آفتاب آماده خدمت‌رسانی به مردم و گردشگران است.
وی در تشریح جزئیات ساعت کار جدید شهربازی شهر رویاها بیان کرد: شهربازی شهر رویاها در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل و در سایر روزهای هفته از ساعت 10 صبح الی 21 به مردم و علاقه‌مندان مراکز تفریحی خدمت‌رسانی می‌کند.
ساکت با بیان آنکه در برنامه زمانبندی فعالیت مجموعه‌ها بر سهولت دسترسی و بهره‌مندی مخاطبان از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری این شرکت توجه و تأکید شده است، خاطرنشان کرد: مردم شریف کلانشهر و استان اصفهان و گردشگران می‌توانند با مراجعه در ساعت مقرر و اعلام شده از ظرفیت تفریحی و گردشگری مجموعه‌های شهربازی شهر رویاها، مجتمع بزرگ گردشگری صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان بهره‌مند شوند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار