مراسم اختتامیه دومین رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ" با حضور نوجوانان و جوانان شهر اصفهان ، مسئولین شهری، اعضای اکوسیستم کارآفرینی و اعضای شورای شهر به همت خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز 27 آبان درمحل هنرسرای خورشید برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 19 November 2022

مدیر خانه جوان گفت: دومین رویداد کارآفرینی نوجوان کارآ از شهریور ماه ۱۴۰۱ با برگزاری پیش رویداد هایی در مناطق مختلف شهر از جمله در مساجد و حسینیه ها، کانون های فرهنگی و هنری و .. با هدف آموزش نوجوانان و جوانان به شیوه های نوین آموزش کار آفرینی ، و آماده سازی برای ورود به بازار کار و شناخت مشاغل جدید و فن آورانه ، تمرین راه اندازی استارت آپ و کسب و کار جدید و همچنین آموزش رقابت در یک رویداد آموزش کار آفرینی آغاز به کار کرد
فاطمه اکبرزاده افزود: از میان ۱۵۰ نوجوان که در این رویداد سه ماهه در ۱۰ کارگاه آموزشی از جمله برنامه توسعه فردی، خلاقیت و ایده پردازی، بوم مدل کسب و کار، کار تیمی، مساله شناسی و راه حل یابی، کارآفرینی اجتماعی شرکت کردند، ۶۵ ایده مطرح شد و با رای گیری توسط نوجوانان، تنها ۱۱ ایده به مرحله نهایی راه یافت و بر مبنای آن تیم سازی صورت گرفت. ایده ها در حوزه های مدیریت شهری، پسماند و محیط زیست، آموزش، بهداشت و سلامت بودند. با ارائه تیم ها، داوران آنها را بررسی و ارزیابی کرده و نهایتا ۳ تیم را برتر اعلام کردند. یک تیم نیز منتخب منتورها شناخته شد.
اکبر زاده ادامه داد: مولد موزائیکی که درباره کار روی تولید برق از طریق راه رفتن روی موزاییک بود ، تیم منتخب منتورها شناخته شد.
تیم مکاتو که در زمینه ساخت اپلیکیشن در حوزه تعمیرات و قطعات ماشین بود تیم اول رویداد از نظر هیات داوران انتخاب گردید.
تیم آسانخوان یا Easy Study تیم دوم رویداد شناخته شد که در زمینه کار روی ارتقای جذابیت درس تاریخ بود که با کمک پادکست و تصویر در یک اپلیکیشن کار میشد.
و تیم لبخند سفید تیم برنده سوم رویداد شناخته شدند که روی ساخت اپ دندان کار می کردند و ویژه بهداشت دهان و دندان است.

برچسب ها: نوجوان کارا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار