معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی ۵۰ درصد پروژه های مصوب امسال شهرداری اصفهان تاکنون آغاز شده است و طرح‌های باقی‌مانده نیز تا پایان سال آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 17 November 2022

اصغر کشاورز راد افزود: ۶۰۰ طرح مختلف عمرانی برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته است که بخشی از سوی شهرداری‌های مناطق با توجه به اختیاراتی که دارند، اجرا می‌شود و بخشی از سوی دیگر مجموعه‌های شهرداری تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث خیابان و پارکینگ، مجموعه‌های فرهنگی، ساماندهی معابر و ساخت پل‌های زیرگذر و روگذر ازجمله مهم‌ترین طرح‌های امسال شهرداری اصفهان است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به چهارمین حلقه(رینگ) ترافیکی این کلان‌شهر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های شهری خاطرنشان کرد: این طرح در بخش اجرا و تملک نیازمند حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است و بخش قابل‌توجهی از این رقم را برای تملک و آزادسازی اراضی و منازل مسکونی که در مسیر پروژه قرار دارد، اختصاص داده‌ایم.

کشاورز راد بابیان اینکه این پروژه به طول حدود ۷۸.۲ کیلومتر مناطق و شهرهای مختلف اطراف اصفهان را پوشش می‌دهد، تصریح کرد: اجرای آن نقش اساسی در آسان‌سازی عبور و مرور و بهبود اوضاع ترافیکی در به‌ویژه شمال و شرق اصفهان دارد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: چهارمین حلقه ترافیکی اصفهان در محدوده‌های مختلف شهرداری قرار دارد و بخشی نیز در حریم شهرستان‌های دیگر مانند برخوار و خمینی‌شهر قرارگرفته است.

کشاورز راد اظهار داشت: این طرح هم‌زمان با آزادسازی اراضی جلو می‌رود و به دلیل صرف زمان برای این اقدام مدت اجرای طرح افزایش می‌یابد، اما تکمیل و بهره‌برداری تمام بخش‌های این پروژه تا سه سال آینده دور از ذهن نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار