دانش آموزان بوشهری در بیست و نهمین جشنواره ی بین المللی فیلم های نوجوانان خوش درخشیدند. در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان، تعدادی از دانش آموزان بوشهری موفق به کسب عناوین برتر شدند
کد خبر: ۱۰۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 06 October 2015
تابناک بوشهر: بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان، این جشنواره در 4 بخش المپیاد، حرفه ای، بین الملل و پویانمایی برگزار شد که در بخش المپیاد، گواهی افتخار هیأت داوران المپیاد فیلمسازی به «آناهیتا یزدان شناس» برای فیلم «قفس ها را من می خرم» از مدرسه متوسطه اول قدس بوشهر تعلق گرفت.

به گزارش تابناک بوشهربه نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ هم چنین گواهی افتخار و جایزه ویژه دبیر به خاطر توجه به حادثه منا، به فیلم «به دنبال زندگی» ساخته دنیا کرم زاده از هنرستان رازی بوشهر اهداء شد.

بنا به همین گزارش، حجت شورکی دانش آموز مدرسه امام خمینی(ره) دلوار تقدیرنامه هیأت داوران جشنواره را به خاطر ایفای نقش پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی ساخته ی سیدرضا صافی دریافت کرد.

میثم (علیرضا) فرهومند نیز برای ساخت فیلم داستانی 3 دقیقه ای «یک اتفاق ساده»، تقدیرنامه جشنواره را به خود اختصاص داد. وی دانش آموز هنرستان طالقانی بوشهر است.

یادآور می شود که فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» که براساس فیلم نامه ای از سیدرضا صافی و مریم رنجبر ساخته شده است، پروانه زرین بهترین دستاورد فنی و هنری، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و نیز پروانه زرین بهترین فیلم بلند را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار