امام جمعه موقت اصفهان گفت: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مساجد برای بیان نظرات مردم ضروری است؛برپایی چنین کرسی‌هایی به ضرر حکومت نیست .
کد خبر: ۱۰۶۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 30 September 2022

حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی افزود: این سنت پیامبر (ص) بود که همگان بتوانند نظرات خود را ارائه و عیب ها را بیان کنند، لذا اکنون نیز مردم باید گفتمان و گفت وگو داشته باشند و دولت با شنیدن نظرات و پیشنهادها در راه رفع مشکلات شهروندان بکوشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تورم و وضعیت معیشتی نامناسب بخش قابل توجهی از مردم اظهارداشت: بسیاری از هموطنان تنها پنج میلیون تومان حقوق دارند که سه میلیون تومان از آن برای اجاره خانه پرداخت می‌شود و متاسفانه شاهد بی انصافی در اجاره بها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند عرض اندام نظام در جامعه جهانی را ببیند، ادامه داد: بر همین اساس سال‌ها قبل جنگ تحمیلی را تدارک دید که البته سرانجامش برای استکبار چیزی جز ذلت نبود.

وی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی دیگر اقدام دشمن علیه نظام بود، خاطرنشان کرد: استکبار پس از آن و در سال های اخیر به جنگ نرم گرایش یافت.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمنی‌ دشمنان به دلیل انرژی هسته‌ای نیست، نظام سلطه از پیشرفت اسلام بیم دارد زیرا سرعت پیشرفت اسلام به حدی است که در آینده نزدیک به روزگار آنان پایان خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با بیان اینکه پرچم اسلام در آینده برافراشته خواهد شد، افزود: قرآن کریم هیچ‌گونه حرف خلافی ندارد و رحمت است و مستکبران جهان این کتاب را مانع ظلم و استکبار خود در جهان می‌دانند.

وی با اشاره به وقایع اخیر در کشور ادامه داد: کسانی که قرآن را آتش زدند در عمل خود را آتش زدند زیرا قرآن جز به سود انسان چیزی نمی‌گوید، قرآن برای همگان رحمت و نجات است.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر حمایت از نیروی نظامی و انتظامی اضافه کرد: آنان ضامن امنیت کشور و نابودی استکبار جهانی هستند و همه باید از این نیروها پشتیبانی کنیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار