برای متقاضیان نهضت ملی مسکن؛
۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات صفر درصد به متقاضیان نهضت ملی مسکن و نوسازی در بافت‌های فرسوده پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 26 September 2022

آئینی در سفر خود به سمیرم و بازدید از بافت فرسوده شهر سمیرم و حنا گفت: شهرداری‌ها موظف هستند علاوه بر تخفیفی که در صدور پروانه می‌دهند، صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.
وی افزود: برای مالکانی که در بافت فرسوده هنگام ساخت و ساز قصد جابجایی تا زمان پایان ساخت و ساز را دارند تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی چهار درصد هم پرداخت می‌شود.
معاون وزیر راه و شهر سازی به پرداخت تسهیلات صفر درصد به متقاضیان در نهضت ملی مسکن و نوسازی در بافت فرسوده اشاره کرد وی گفت: ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات صفر درصد به متقاضیان نهضت ملی مسکن و نوسازی در بافت‌های فرسوده پرداخت می‌شود که تسهیلات بافت فرسوده به ۳۵۰ میلیون و نهضت ملی مسکن به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بسته تشویقی شهرسازانه در بافت‌های فرسوده که به وسیله شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسیده در شهر‌هایی مانند سمیرم اعطا می‌شود.
آئینی افزود: این بسته برای چهار گروه که اقدام به نوسازی در بافت‌های فرسوده می‌کنند، برنامه ریزی شده و برای هر گروه مشوق‌های مختلفی از جمله اعطای حداکثر ساخت دو طبقه تشویقی به صورت تجاری مسکونی در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار