شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان توانسته با تولید سامانه هوشمند شناسایی و آنالیز گاز‌های سمی، منفجره و اکسیژن نیاز صنایع مختلف را برطرف کند.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 25 September 2022

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید سامانه هوشمند شناسایی و آنالیز گاز‌های سمی، منفجره و اکسیژن به عنوان محصول شاخص این شرکت گفت: این سامانه در نشت‌یابی گاز‌های سمی و منفجره در صنایع مختلفی ازجمله نفت، گاز و پتروشیمی تا فولاد، معادن و صنایع غذایی کاربرد دارد.
مهدی پیمانی‌نیا افزود: در واقع حفاظت از تجهیزات و جان افراد با جلوگیری از خطر انفجار و همچنین شناسایی میزان اکسیژن معادن و گاز‌های سمی در صنایع آب و فاضلاب، نیاز به این محصول را دوچندان کرده است.
وی تولید این سیستم هوشمند در سه زمینه گاز‌های سمی، منفجره و اکسیژن را وجه تمایز شرکت دانست و گفت: این شرکت توانسته همه ابعاد و انواع تجهیزات را در این زمینه‌ها پوشش دهد و تنها به یک نوع خاص بسنده نکرده است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ایجاد زمینه اشتغال‌آفرینی را به شرط جذب سرمایه و رفع موانع عنوان کرد و افزود: زمینه ایجاد اشتغالزایی در این شرکت وجود دارد و نیازمند حمایت است.
این شرکت دانش بنیان در سال ۱۴۰۰ مجوز دانش‌بنیان خود را در تولید نوع دو بر روی محصول آشکارساز گاز‌های سمی، منفجره و اکسیژن دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار