رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: ناوگان حمل و نقل کاشان تا ۲۸ شهریور زوار اربعین حسینی را از مرز مهران تا کاشان جابجا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 17 September 2022

علی اکبر آقایی با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزهای شش‌گانه به داخل کشور اظهار داشت: در این بین مرز مهران دارای بیشترین تعداد زوار ورودی به کشور است.

وی با بیان اینکه مردم کاشان هم برای خروج و ورود از مرز مهران بیش از مرزهای دیگر تردد می‌کنند، ابراز داشت: از این رو خدمات ارائه شده به زوار هم بیشتر در مرز مهران متمرکز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به اینکه ۱۰۰ در صد ناوگان حمل و نقل کاشان برای بازگشت زوار اربعین حسینی به سمت مرزهای غربی کشور گسیل شده اند، تصریح کرد: فعالیت این ناوگان برای جابجایی زوار به کاشان تا ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برای ناوگان حمل و نقل کاشان هیچ صورت وضعیتی برای جابجایی مسافر به تهران و اصفهان صادر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: از این رو شرکت‌های مسافربری باید برای جابجایی مسافران از مرزهای غربی کشور به خصوص مرز مهران به کاشان برنامه‌ریزی و تدابیر لازم را داشته باشند.

آقایی با اشاره به اینکه نرخ کرایه برگشت زوار هم همانند نرخ رفت از کاشان به مرز مهران و طبق نرخ مصوب است، افزود: یک میز خدمت نیز در مرز مهران مستقر شده است تا نسبت به رفع مشکلات زوار اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: بنابر اعلام نرخ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نرخ بلیط اتوبوس‌های عادی ۴۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان، اتوبوس‌های ویژه ۳۰ و ۳۲ نفره ۳۸۰ هزار تومان و همچنین اتوبوس‌های ویژه ۲۵ نفره، ۴۵۲ هزار تومان از مبدا کاشان به مقصد مرز مهران قیمت گذاری شده بود که قیمت مصوب برگشت نیز همین مبالغ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار