مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد
در ارتباط با کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، در بخش آب دو پروژه‌ اکسیداسیون پیشرفته‌ پساب صنعتی و اصلاح سیستم تصفیه‌ پساب بهداشتی در دستور کار این پالایشگاه قرار دارد که امیدواریم با اجرایی شدن آنها، آلاینده‌های پساب خروجی به میزان قابل توجهی و تا مقادیر پایین‌تر از استاندارد کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 05 October 2015
تابناک بوشهر: مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید 5 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در فازهای 2 و 3 پارس جنوبی طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

 مهدی گرامی صبح امروز در بازدید از فاز 2 و 3 پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و طی چند سال اخیر شاهد موفقیت‌های این مجموعه عظیم گازی هستیم.

وی افزود: در سال گذشته و امسال با تلاش وزارت نفت شاهد تکمیل فازهای در دست اجچرا و بهره‌برداری از آنها هستیم و امسال نیز چند فاز در مدار تولید قرار می‌گیرند.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تولید حداکثری و تامین به موقع گاز مردم در فصل زمستان از اولویت‌های مجتمع گازی پارس جنوبی در سال جاری است و به فضل خدا به اهداف خود برسیم.

گرامی از تولید 5 میلیارد متر مکعب گاز شیرین در فازهای 2 و 3 پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری بیش از 5 میلیارد و 429 میلیون مترمکعب گاز در فازهای 2 و 3 پارس جنوبی شیرین‌سازی و به شبکه سراسری ارسال شده است.

وی یادآور شد: محصولات این پالایشگاه شامل گاز، میعانات گازی و گوگرد است که با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر فعالیت‌ها توانسته‌ایم با قابلیت اطمینان 99.98 درصدی، تداوم تولید آن‌ها را حفظ کنیم.

گرامی به کاهش آلاینده‌ها در فازهای 2 و 3 اشاره و تصریح کرد: در ارتباط با کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، در بخش آب دو پروژه‌ اکسیداسیون پیشرفته‌ پساب صنعتی و اصلاح سیستم تصفیه‌ پساب بهداشتی در دستور کار این پالایشگاه قرار دارد که امیدواریم با اجرایی شدن آنها، آلاینده‌های پساب خروجی به میزان قابل توجهی و تا مقادیر پایین‌تر از استاندارد کاهش یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار