مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان گفت : ۹۰ درصد از چهار هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی این استان به دستگاه های کارتخوان هوشمند فروش نان مجهز شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 04 August 2022

محسن ضیایی با بیان اینکه کارتخوان هوشمند در مابقی نانوایی های استان اصفهان نیز در حال نصب و راه اندازی است ادامه داد: تمام نانوایی های استان که از آرد یارانه ای نوع اول و دوم استفاده می کنند مکلف به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند هستند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی اصفهان اظهار داشت: دولت به هیچ عنوان قصد افزایش قیمت نان را ندارد و تنها پس از آزاد شدن قیمت آرد مابه التفاوت آن به نانوایان پرداخت می شود.
ضیایی با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.
وی افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام شده است  و با اجرای آن، ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار