سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان آماده جذب راننده سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید است.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ 02 August 2022

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا هشت هزار راننده سرویس مدارس در سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کردند، گفت: در حال حاضر بیش از شش هزار نفر از این شغل خارج شده‌اند، از این رو با کمبود شدید راننده سرویس مدارس مواجه هستیم.
محمد پرورش یکی از بزرگترین چالش‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید نبود راننده سرویس مدارس بیان کردو افزود: تصویب نرخ جدید سرویس مدارس بر عهده شورای اسلامی شهر و تائید فرامانداری است.
وی با بیان اینکه بدون شک مهمترین اولویت سازمان، سرویس مدارس دانش آموزان است، گفت: در این راستا از بیست‌ودوم مردادماه تبلیغات گسترده‌ای را در سطح شهر برای جذب راننده سرویس آغاز می‌شود.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: از آموزش‌وپرورش نیز درخواست می‌شود که در اسرع وقت سهمیه‌بندی‌های خود را به شرکت‌های حمل‌ونقل سرویس مدارس اعلام کند و حداکثر زمان برای اعلام ثبت‌نام و میزان سهمیه از سوی مدیران مدارس آموزش‌وپرورش چهارم شهریورماه است.
پرورش افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان تاکسیرانی و کمیته امداد منعقد شده وام قرض‌الحسنه خرید خودرو به میزان ۱۰۰ میلیون تومان به رانندگان سرویس مدارس ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار