معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اجرای نمایش‌های محیطی با هدف تذکر پیرامون طرح جدید جمع آوری زباله به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در حال برگزاري است.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 20 July 2022

سعید امامی اظهار داشت: رویدادی با عنوان «فیتیله جمعه تعطیله» یا «زوج‌ها و فردهای سابق» در خصوص طرح جدید جمع آوری زباله برنامه ريزي شده است.
وی افزود: براساس این طرح، تاریخ جمع آوری زباله در کلانشهر اصفهان از چندم به چندشنبه تغییر پیدا کرده و بر همین اساس کمپینی توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی برای معاونت خدمات شهری آماده شد تا در راستای تثبیت اجرای طرح و اطلاعات لازم به شهروندان اقدام شود.
وی ادامه داد: مانورها از دسته نمایش‌های محیطی میدانی هستند که گونه‌ای از پرفورمنس آرت محسوب می‌شوند و براساس فراخوان اداره فرهنگ شهروندی و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی چندین گروه نمایشی برای شرکت در این طرح آمادگی خود را اعلام کردند.
وی با اشاره به بازبینی اجراهای این گروه‌های نمایشی طی دو مرحله گفت: پس از بازبینی، ۴ مانور از دسته نمایش‌های محیطی انتخاب شد که از روز سه شنبه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ ظهر و ۱۸ تا ۱۹ در چهارراه‌های اصلی شهر در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این چند نمایش میدانی و محیطی تذکر مجدد و تثبیت اخبار و اطلاعات پیرامون طرح جدید جمع آوری زباله است.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در این رویداد، نمایش هرم به کارگردانی بهمن گرامی، نمایش تعویض به کارگردانی پویان عطایی، نمایش روزهای موافق روزهای مخالف به کارگردانی محمد رادمهر و نمایش فیتلیه جمعه تعطیله به کارگردانی علیرضا شمس اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار