سرپرست پلیس راه:
سرپرست پلیس راه کشور گفت: در مسیرهای هراز ، فیروزکوه و چالوس ترافیک سنگین است و تردد خودروها به کندی در جریان است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 01 July 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ سیاوش محبی عصر جمعه در این خصوص گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و شاهد ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پل دزدبن ، کندوان تا نسا و خوزنکلا تا بیلقان هستیم.

وی ادامه داد: در مسیر آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده ودر مسیر شمال به جنوب تردد روان در جریان است

سرپرست پلیس راه کشور گفت: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده مبارک آباد و در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین است.

محبی گفت: در آزادراه پردیس - تهران حدفاصل تونل شماره چهار تا تونل شماره یک ترافیک سنگین شده است و در آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای رفت و برگشت تردد روان است.

وی با اشاره به ترافیک در سایر مسیرها توضیح داد: آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک نیز ترافیک سنگین است.

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت محدودیت ها در استان های تهران ، البرز و مازندران ، توضیح داد: محور کرج - چالوس (محدوده بیلقان)،آزادراه تهران - شمال (ابتدای آزادراه) محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محورهای فوق ، محدوده های ذکر شده ، به منظور تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است.

محبی به رانندگان توصیه کرد تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار