امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام فرهنگ سازی در فضای عمومی را از انتظارات مقام معظم رهبری برای پویایی جمعیت برشمرد و افزود : همه تلاش کنند تا این فرمایش مقام معظم رهبری عملی شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ 01 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام, حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود:  نیاز جوانان است که با تاسی از زندگی ساده ائمه برای تشکیل زندگی مشترک اقدام کنند.

وی گفت: : اگر جوانان زندگی ساده ای برای اجرای فرمان الهی تشکیل دهند، از آرامشی که در پرتو ازدواج برای انسان فراهم می شود بهترین لذت را برای در کنار هم بودن خواهند برد.

کریمی تبار ادامه داد: اینکه خداوند در آیات قرآن بر ضرورت ازدواج و آرامش در کنار هم تاکید دارد، نشان از توجه الهی به این فریضه است.

وی مطرح کرد: فراهم کردن امکانات و کمک به افزایش فرزندآوری می تواند در رفع این مشکل موثر باشد.

کریمی تبار گفت:  دهم تیرماه ۶۵ در اوج گرمای طاقت فرسا ، دشمن بعثی با رشادت رزمندگان اسلام مجبور به فرار از مهران همیشه قهرمان شد.

امام جمعه ایلام بیان داشت: به همه شهدای ایلام و رزمندگان سرافزاری که از مناطق مختلف کشور در عملیات آزادسازی مهران حضور داشتند، درود می فرستیم و یاد آنها را گرامی می داریم.

وی گفت: اولین کشوری که از سلاح اتمی استفاده کرد، آمریکایی ها بودند و اکنون ما را متهم به ساخت سلاح اتمی می کنند.

کریمی تبار خاطرنشان کرد: تحریم های دارویی که موجب مرگ بسیاری از مردم ایران به صورت مظلومانه از دنیا می شود از ظلم های آمریکاست.

حمایت آنها از منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار از هم وطنان آغشته است و حمایت آنها از داعش و انجام ۶۲ کودتا در جهان از دیگر جنایت های آمریکایی هاست./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار