کلینیک تخصصی حقوقی خانواده در اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 21 June 2022

رئیس کمیسیون بانوان کانون وکلا اصفهان در آیین افتتاح کلینیک تخصصی حقوق خانواده که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و کانون وکلای دادگستری استان اصفهان برگزار شد گفت: یکی از اهداف کانون وکلا در آیین‌نامه، ارتقاء دانش حقوقی متناسب با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه زنان و خانواده است.
مرضیه سرایان افزود: کمیسیون بانوان کانون وکلا که همواره با دیگر ارگان‌ها و نهاد‌های فعال در حوزه زنان ارتباط داشته به پیشنهاد امور بانوان استانداری، تفاهم‌نامه چهارجانبه با استانداری، شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و کانون وکلا منعقد کرد.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه و اقدامات حقوقی آن، راه‌اندازی کلینیک تخصصی حقوق خانواده در دو مرکز است که یکی از مراکز در ساختمان دانشگاه آزاد و دیگری در مکانی که سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در اختیار ما قرار می‌دهد، راه اندازی می‌شود.
رئیس کمیسیون بانوان کانون وکلا دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مرکز مشاوران، روانشناسان بالینی با هدف ارائه مشاوره منسجم و صحیح به زنان و خانواده‌ها تعامل خواهند داشت، گفت: همچنین کارگاه‌ها و جلسات آموزشی با هدف ارتقاء مهارت‌های زندگی با حضور خبرگان برگزار می‌شود.
لیلا رئیسی، رئیس کانون وکلای استان اصفهان هم گفت: هر شهروند در هر موقعیت و جایگاهی باید از حقوق اولیه انسانی و شهروندی خود آگاه باشد و تا زمانی که شهروندان دانش حقوقی نداشته باشند، شاهد حاکمیت قانون در جامعه نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار