از ۲۴ ورودی بازار بزرگ اصفهان، ۲۲ ورودی تا ۱۰ روز آینده مسدود می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 20 June 2022

مدیر کل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، هدف از اجرای این طرح را امکان دسترسی خودرو‌های امداد برای تردد در محدوده بازار در مواقع رخ دادن حوادث دانست و گفت: همچنین در مسیر ورودی بازار "هندوها" و "قلندرها" مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی مستقر می‌شوند.
حمید آقایی افزود: طول بازار بزرگ اصفهان هشت کیلومتر است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از سمت شرق به خیابان هاتف، از سمت غرب به خیابان حکیم و از سمت جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می‌شود.
وی گفت: بازار هندو‌ها و قلندر‌ها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ است که عمده بار‌ها و بارانداز‌ها در این محور‌ها انجام می‌شود، بنابراین مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی مستقر شده‌اند تا در مواقع رخداد حادثه امکان دسترسی خودرو‌های امدادی از جمله آتش‌نشانی فراهم باشد.
مدیر کل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: برای ۲۲ ورودی دیگر بازار نیز در‌هایی پیش‌بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن فراهم است و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها آتش‌نشانی و اورژانس است.
وی گفت: پارک موتورسیکلت و تردد آن در محدوده بازار معضلی بزرگ است که بخش عمده‌ای از بازار را فرا گرفته است، زیرا از نظر آلودگی زیست‌محیطی و تردد موتور‌ها باعث ایمنی نبودن عابران پیاده شده و تردد آسان خودرو‌های آتش‌نشانی را با مشکل مواجه کرده است.
آقایی تاکید کرد: مقرر شده است در پارکینگ‌های اطراف بازار دو محور در نظر گرفته شود تا کسبه و کارمندان به‌راحتی از پارکینگ استفاده و ادامه مسیر را پیاده طی کنند و راه برای تردد خودرو‌ها آتش‌نشانی در مواقع اطفای حریق نیز هموار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار