طرح هوشمندسازی فروش نان در نانوایی‌های استان اصفهان کلید خورد.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 20 June 2022

دبیر کمیته آرد و نان استان، فرآیند تجهیز نانوایی‌های استان را به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در مرحله اجرایی دانست و گفت: چهار هزار و ۶۰۰ نانوایی یارانه پز استان به زودی به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند.

اصغر مهدوی افزود: استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و در مرحله نخست خریدار نوع نان و در ادامه تعداد را با فشردن علامت با اضافه انتخاب می‌کند.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح نانوایی‌ها دیگر نمی‌توانند نان را با هر قیمتی به فروش برسانند و قیمت براساس نرخ مصوب درج شده در دستگاه کارتخوان محاسبه و سپس خریدار کارت می‌کشد.

دبیر کمیته آرد و نان استان افزود: در هوشمندسازی فروش نان، نانوایی‌ها براساس فروش سهمیه آرد دریافت می‌کنند و اگر نان بی کیفیت عرضه کنند از چرخه حذف می‌شوند چرا که در این طرح انتخاب با مشتری است.

مهدوی اضافه کرد: دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به گونه‌ای طراحی شده اند که در زمان قطعی اینترنت هم فعال هستند.
وی افزود: نانوایی‌هایی که از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند استفاده کنند در پایان هر روز کاری به میزان ۱۵ درصد فروش وجه تشویقی به حساب شان واریز می‌شود.
دبیر کمیته آرد و نان استان گفت: با اجرای این طرح اطلاعات یکپارچه، توزیع خارج از شبکه، احتکار و قاچاق آرد جلوگیری و توزیع در نانوایی‌ها عادلانه و الگوی مصرف اصلاح و همچنین فروش اجباری حذف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار